mina tankar går till er.

Ja, dom mesta har nog hört om detta?
Jag la till hans syster på facebook förut för att höra hur det är med honom, han är vid medvetande&kan prata osvosv.
'Han har brännmärken i ansiktet och halva armarna och hela bröstet och magen! Han är just nu i gbgs sjukhus och vårdas för fullt!' tog den texten från hans systers facebook!
Alla mina tankar går till er, jag har aldrig hört om något liknande, jag är då glad att han är vid liv och jag hoppas att han blir bättre och kry snart! Jag kände honom inte, men har sett honom och kanske pratat med honom några gånger. Jag viker inte ut några namn. 
Några av er kanske tycker att det är hans fel, men jag tycker inte ni ska klandra honom för något, inte ens hans vänner ska ni klandra, dom vet själva att dom gjorde fel, han kommer vara ärrad för livet, och kommer vara förstörd för livet. Jag tror att både han och hans vänner är väldigt rädda för det som hänt, jag tror dom har såna skuldkänslor, så jag klandrar INGEN för något, jag hoppas bara han blir bättre snart!
Mina tankar går till familjen, honom och alla nära o kära! Jag hoppas du blir bättre snart! ♥

XOXO





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0