syoss - hårinpackning

denna hårinpackningen är nog det bästa köp jag gjort!
Fy så bra den är. Som alla vet så blekte jag mitt hår från svart till blondt, jag gjorde cirka 15 blekningar i somras, och utöver det har jag nog färgat håret.. 4-5 gånger.. Så det är en del blekningar! Men med denna hårinpackning så ser håret inte slitet ut, jag har inte lika slitet hår som jag hade innan. Vilket jag är nöjd över. Denna ska verka i en minut, och sen blir håret helt jättelent.
Det är helt otroligt, så otroligt nöjd med mitt köp! Ni som har slitet hår borde testa, jag blev inte besviken iallafall. ;)
Köpte min på H&M för cirka 70:-

Postat av: hanna

något som jag behöver! tack för tipset :)

2011-10-18 @ 17:55:36
URL: http://hannnahnordh.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0