era tips?!

Hej mina sötnosar ♥
Jag har tankar på att fixa om på bloggen och jag vill veta hur ni tkr designen och bloggen ska vara?! Det är ju ni som är mina läsare! Jag vill veta vad ni vil läsa, gillar för designer osvosv.
Så detta är upp till er som bloggläsare att bestämma! Detta kommer inte hända ofta, så tycker ni ska ta chansen, gullungar! ♥

Idag slutade jag halv 3, hade matte diagnos, jag hoppas det går bra, men vi får väl se! Dagen har vart rätt lugn ändå, skulle ha redovisning på engelskan men eftersom jag varit sjuk kunde jag ingenting så får göra det en annan dag! På måndag har vi engelska prov, så blir plugg för min del! 
x



Postat av: Elvira

*Ulrik Munther tema (a)

* typ natur header? :p

* eller en bomb på massa fina bilder på jätte fina du?! (: <3



kraam

2011-10-20 @ 18:17:33
URL: http://elwirahsdagbok.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0