lördag kväll

Idag har jag inte gjort så mycket, bara slappat, är inte helt frisk än. Men drar mig till skolan på månad, hih!
Just nu kollar jag på casper, spöket casper (en film)!
Den 26e november så drar jag och mamma antagligen till Göteborg och shoppar! Och vi avslutar kvällen med att åka på jul på liseberg med familjen, så sjukt trevligt!
Jag kommer bland annat handla julklappar, lite kläder, rosa läppstift framförallt och hårfärg! Ska även beställa löshår när pappa får pengar tror jag eller så köper jag det när jag åker till Göteborg!
Hade tänkt att bli vithårig och ha lite olika slingor i håret, skulle det varit fint? Jag gillar det iallafall, hihi. :) 

Jag tror även min kamera kanske blir såld nu i veckan om jag har tur! Pappas jobbarkompis kanske är intresserad och då kanske jag tillochmed köper en ny i helgen om jag har tur!
några bilder jag tagit med min kamera jag har nu!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0