fuck the haters/you need to read this


nu måste jag bara tillägga här, har inget emot dig eller någon av er som hatar honom.
Men jag fattar fan inte VARFÖR ni hatar honom? Vad i helvete har han gjort? Han har inte gjort ett skit?
Det är inte rätt att skriva ut grupper på facebook att ni hatar honom, att han ska dö, hur fan skulle du/ni känna om folk gjorde så mot er?
Han lever sina drömmar, kolla hans film och du förstår att han inte gjort ett skit.
Bara för ni hatar honom behöver ni inte skaffa såna jävla fucking grupper, han har inte gjort något skit mot er, han är som alla andra utan att han släpper skivor, såförfan, ge er och kalla honom bög osvosv.
Klart man blir ledsen om någon ber en dö osvosv.
Jag blir så jäääääääävla trött på alla jävla fittiga kommentarer ni ger honom, ge er bara för i helvete.
Jag ber er, väx upp. Sluta kränk en snubbe som inte gjort för mycket, han har så jävla mycker press, gillar ni honom inte, säg inte det då, tycker ni att han är ful, håll det för er själva, tycker ni att han ska dö, håll det för er själva det med.
<center><font face=Impact size=3 color=#000000><center>Kalla inte ditt ex för hora, för när hon var din, skulle du döda den som gjorde det.
</center></font>
Fuck the haters


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0