fredagslista.

Har du kramat någon idag? - Nej, inte vad jag kommer ihåg, haha
Dagens klädsel? - Kängor, tights, linne och skjorta.
Vilken är din favoritlåt just nu? - Mistletoe - Justin bieber
Vad längtar du tills? - julafton och honom
Tycker du att det är mysigt med kramar? - Supermysigt!
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - sebastian - Men jag når inte :( <3
Favoritstad? - Stockholm och Göteborg
Favoritämne i skolan? - Jag har inget direkt favoritämne
Senaste gången du var i göteborg? - Jag tror det var sommaren -10 men jag ska dit den 26e november och handla julklappar igen!
Blåa ögon eller bruna? - Jag har blåa, men bruna är finast på killar
Randigt eller prickigt? - inget av det
Vad gör dig glad? - han
Vad önskar du dig i födelsedagspresent? - Jag vet inte, men i julklapp så önskar jag mig en systemkamera och en biljett till honom
Vad är det bästa som har hänt dig? - Mina vänner, min familj
Vad är ditt dyraste klädesplagg? - Det är nog mina sweetkläder
Vilken klädstil tycker du är finast på killar? - Det är la när dom har kläder från junkyard och såna places
Vem saknar du? - Han
Vilka tre personer inspirerar dig? - Hannie dropkick, audrey kitching och den sista vet jag inte.
Om du fick välja en kändis du skulle få träffa, vem skulle det vara? -Jag tror det skulle vara typ, justin bieber eller något.
De tre finaste smsen du fått detta året? -
'du är mitt hjärta'
'jag gör allt för dig, slår någon dig, ska jag stå vid dig och slåss för dig'
'du är mammas rediga tjej'


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0