Grattis till mig osvosv!

Idag blir jag 16 år och svår.
Nejmen, nu är det min tur att fylla år.. äntligen!
Fick ett litet paket imorse, med en liten rosa stekpanna och en söt rosa grej.. vet inte vad det är :c
Fick även ett sött paket vid sidan om med cupcakes, det var typ en låda.. jättesöt, där i fanns det vanilj fudge, gud så goda dom vaaar.
Men tror jag och papi ska åka in och köpa tårta eller kakor snart, jag vill ha lite uppmärksamhet på min födelsedag. hihi.
Kommer kanske bilder på alla paket när vi har kalas, så får ni se allt ♥
Tror inte det blir så mycket uppdatering idag.. menmen, ska försöka.
Ha en bra dag ♥
hittade en bld från fallens dagar.

Postat av: Matilda :D

Grattis sötnöt! :D <3

2011-07-22 @ 17:24:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0